جنگل زیبای مشه

شما هم امتیاز بدهید!

جنگل زیبای مشه،این جنگل به خاطر داشتن جاذبه های منحصر به فرد جنگلی و اکوتوریسمی و همجوار بودن با گردنه زیبای حیران با جذابیتهای طبیعی متنوع، قابلیتی بسیار ممتاز برای توسعه صنعت گردشگری، حتی گردشگری آموزشی، کشاورزی و پزشکی داراست با گیلار در این تور مجازی همراه باشید.

جنگل زیبای مشه

معرفی جنگل مشه

جنگل مشه در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرستان اردبیل و ۱۰ کیلومتری جنوب شهر نمین قرار دارد.

جنگل مشه دارای آب و هوای معتدل است. جنگل در محدوده گردشگری و تفریحی واقع شده که در آن امکانات گوناگونی مانند استخر آب گرم و پیست اسکی نیز قرار دارد. برای گردش و تفریح در محدوده شمال غرب ایران جنگل مشه گزینه مناسبی است. اگر امکانات جانبی دیگر را در کنار زیبایی‌های خیره‌کننده جنگل مشه قرار دهیم، قطعا سفری به این منطقه خواهیم داشت. امکاناتی چون پیست اسکی، استخر آبگرم، کلبه‌های چوبی و امکانات رفاهی دیگر که به مدد همت عمو فرج در دل جنگل آماده گردشگران است.

در داخل این جنگل سرسبز و زیبا چشمه آبگرم مشه سویی نیز قرار گرفته. این چشمه دارای آب معدنی است. به علت خواص درمانی آن اهالی و گردشگران از آن استفاده می‌کنند.گردشگران بسیاری برای استفاده از آب‌های معدنی چشمه‌های آبگرم به شمال غرب ایران سفر می‌کنند. بیشتر چشمه‌های آبگرم ایران در این محدوده قرار گرفته است. چشمه‌های پر آب منطقه در شهر سرعین است. اما چشمه‌هایی مانند مشه سویی به علت قرارگیری در مناطق زیبایی مانند جنگل مشه طرفداران خود را دارند.

این جنگل به خاطر داشتن جاذبه های منحصر به فرد جنگلی و اکوتوریسمی و همجوار بودن با گردنه زیبای حیران با جذابیتهای طبیعی متنوع، قابلیتی بسیار ممتاز برای توسعه صنعت گردشگری، حتی گردشگری آموزشی، کشاورزی و پزشکی داراست که خبرگزاری مهر عکس های این جنگل را منتشر کرده است.

 

گیلار مجری مستقیم تورهای یک روزه و تورهای چند روزه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تورها شما می توانید به وب سایت گیلار مراجعه کنید و یا با شماره موبایل 09107444403 (مدیر تورهای طبیعتگردی) تماس بگیرید.



1402/06/20 | کد مطلب: 44
تحریریه گیلار

عاشق سفر ، تولید محتوا



  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل