تور ییلاق جهان نما | تابستان 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور ییلاق جهان نما

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور ییلاق جهان نما 

روستای جهان نما را باید در ۷۰کیلومتری جنوب شرقی شهر کردکوی و ۸۵ کیلومتری جنوب غربی گرگان دید.جایی درست در دامنه کوه جهان نما که ۳هزار و ۸۶ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و این به معنی آن است که قدم زدن در جهان نما، درست مثل قدم زدن در پشت بام گلستان خواهدبود!جهان نما دهکده‏ ایی است ییلاقی و موقت با امکانات بسیار ابتدایی که همین موضوع زیبایی آن را دو چندان می‌کند، چون اقامت در این منطقه ارتباط و تعامل انسان با طبیعت را به بیشترین حد ممکن می‏رساند.برای آشنایی بیشتر با ییلاق جهان نما با گیلار همراه شوید.

ییلاق جهان نما را بیشتر بشناسیم

منطقه حفاظت شده ی جهان نما که در جنوبی ترین جنگل انبوه گلستان قرار دارد به بام گلستان نیز مشهور است. جنگل های جهان نما از نوع جنگل های هیرکانی هستند که از قدیمی ترین جنگل های جهان محسوب می شود. ییلاق جهان نما منطقه ی حفاظت شده است که گونه های جانوری و گیاهی فراوانی در خود جای داده است.

جانورانی همچون گراز، گرگ،پلنگ، خرس قهوه ایی، شغال، کل، بز، خار پشت را میتوانید در جهان نما ببینید هر چه به سمت ارتفاعات میرویم ارس ها را بیشتر میبینیم. این را به یاد داشته باشیم هرگز به حیوانات و گیاهان ارزشمند منطقه آسیب نرسانیم.

تفریحات ییلاق جهان نما

چه تفریحی از این بالاتر که در بکر ترین جنگل های جهان پیاده روی و کوهپیمایی کنید و یا اگر اهل عکاسی هستید به عکاسی مشغول شوید.

بهترین زمان برای رفتن به ییلاق جهان نما

بهترین زمان برای رفتن به ییلاق جهان نما بهار و تابستان است. در این مدت زمان ییلاق جهان نما بسیار رویاییست. در فصل پاییز و زمستان هوای منطقه سرد می شود و گاهی به دلیل بارش برف رفتن به آنجا ممکن نیست.