تور آب بازی | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور آب بازی

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور آب بازی

همانطور که از اسم آن پیداست در این نوع تور ها به مقصدی میرویم که بتوان در آن تنی به آب زد و از دیدن مناظر اطراف لذت برد. اکثر تور های آب بازی یک روزه است و شما می توانید خستگی یک هفته کار کردن را ازتن به در کنید. همه چیز از جانب گیلار برنامه ریزی شده است و تنها کاری که شما انجام می دهید لذت بردن است. تور های آب بازی که گیلار برگزار میکند به شرح زیر است:

 

تور پلنگ دره 

پلنگ دره در استان مازندران است و بعد  از حدود 6 ساعت رانندگی از تهران به جنگل‌های زیبای لفور می‌رسیم و در پلنگ دره ماجراجویی خواهیم کرد. زیبایی های پلنگدره تمامی ندارد و هر نقطه از طبیعت زیبای آن میتواند روحتان را جلا دهد.

تور لفور و هفت آبشار 

لفور در سوادکوه مازندران است، پس از پیمایشی دل انگیز حدود دو ساعت در جنگل زیبای لفور به بازدید از هفت آبشار زیبا خواهیم رفت و تنی به آب خواهیم زد.

تور تنگه بهشت 

در عباس آباد چالوس واقع شده است، یک روز خیس با کلی آب بازی و شنا را در این تنگه سرتاسر سبز تجربه می کنیم. نام دیگر تنگه بهشت تنگه خرماچال است. 

تورآبشار آهکی اسکلیم رود

اسکلیم رود در لفور مازندران قرار دارد، پس از پیمایش چیزی حدود 1 تا 2 ساعت، آبشار آهکی پلکانی انتظارمان را می کشد که به عروس آبشار های ایران نیز معروف است.

 

تور تنگه دار 

هر چه از زیبایی تنگه دار بگوییم باز هم کم است.  این تنگه در نوشهر مازندران قرار دارد و  به آمازون ایران معروف است. تنگه دار پر از ماجراجویی و آب بازی است.

تور دره زمان 

دره زمان واقع در پلور مقصدی خنک در تورهای تابستانی گیلار است.

تور دریاچه فراخین تا آبشار دارنو

آبشار دارنو نوشهر از بی‌نظیر‌ترین جاذبه‌های گردشگری طبیعت ایران است که در دل جنگل‌های شمالی قرار گرفته و زیبائی‌های خود را نثار مسافران می‌کند.

تور آبشار سنگ درکا

این آبشار باشکوه و زیبا، در ۲۵ کیلومتری ضلع جنوب غربی آمل و در دامنه کوه قرار گرفته است. روستای سنگ درکا، به دلیل قرار گیری در میان جنگل های متراکم البرز شمالی، چشم انداز های بسیار زیبا و تماشایی از جنگل و کوه دارد.

آبشار سنگ درکا، حدودا بین ۷ الی ۱۲ متر ارتفاع دارد. آب آبشار در برخی از مواقع فصل تابستان جاری می باشد، به عبارت دیگر، در ایام دیگر سال، آبشار یخ زده است. در صورتی که با اصول یخ نوردی آشنایی کامل دارید، می توانید به منطقه این آبشار بروید.

گیلار همواره تورهای آب بازی را برای دوستداران به خوبی اجرا میکند و لحظات شاد و مفرحی را برای همسفرانش رقم می زند شما هم می توانید با ما همراه باشید.