تور ارفع ده | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور ارفع ده

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور ارفع ده

ارفع ده در منطقه کوهستانی در ۱۷۰کیلومتری شمال شرق تهران در شهرستان سواد کوه واقع شده.ارتفاع این روستا از سطح دریا ۱۵۶۰ متر می باشد.آب و هوای این منطقه کوهستانی در زمستانها سرد و در تابستانها خنک می باشد.حد اکثر دما در تابستان ۲۷ دجه و حداقل دما در زمستان ۱۸- می باشد.پوشش گیاهی این منطقه در ارتفاع زیر ۱۶۰۰ متر نیمه جنگلی و از این ارتفاع تا ۲۰۰۰متر جنگلی و۲۰۰۰متر به بالا استپی میباشد.عموما در اغلب ساعات هوای مه آلود بر روستا حاکم است. برای آشنایی بیشتر با ارفع ده با گیلار همراه شوید.

روستای ارفع ده

روستای ارفع ده پر از جاذبه های طبیعی شگفت انگیز است وقتی به آنجا رسیدید یک دو راهی بر سر مسیرتان خواهید دید سمت چپ آن بیشتر مخصوص کوهنوردان است. اگر به کوهنوردی علاقه دارید سمت چپ را انتخاب کنید. اما اگر دوست دارید وارد یک منطقه ی رویایی، جایی که درختان تنومند در هم تنیده شده اند و صدایی که فقط به گوش میرسد خش خش برگان در زیر پایمان و صدای پرندگان خوش آواز است سمت راست را انتخاب کنید. کمی که پیش تر برویم صدای چشمه نیز به گوش می رسد. درختان کنار می روند و با آسمان آبی ملاقات خواهیم کرد نام این چشمه پرآب پراو است.

بهترین زمان رفتن به ارفع ده

ارفع ده در همه ی فصل ها زیباست و چیزی از یزیباییش کاسته نمی شود اما در فصل بهار و پاییز بسیار رویایی تر و چشمه پر آب تر میشود.

گیلار همواره تور ارفع ده را برای علاقمندان به خوبی اجرا میکند و لحظات به یادماندنی را برای همسفرانش رقم میزند شما هم می توانید با مجموعه گیلار سفر کنید و لحظات به یادماندنی را تجربه کنید.