تور کمپینگ | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور کمپینگ

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور کمپینگ

 به چادر زدن در دل طبیعت کمپینگ میگویند، در تور های کمپینگ خبری از هتل های لوکس و یا اقامتگاه بومگردی نیست و مقصد دل طبیعت، کویر، کنار رودخانه و یا هرجایی که امکان چادر زدن باشد را می توان گفت مقصد است. همسفران شب ها دور آتش جمع می شوند و به گفتگو، بازی های دسته جمعی و آواز خوانی می پردازند. کمپینگ با همه ی لذت ها و مفرح بودنش قدری خطرناک است و باید مراقب بود اگرتجربه کمپ ندارید پیشنهاد میکنم به صورت انفرادی کمپ نزنید و حتما چند بار ابتدایی را با گروه سفر کنید. در تور های کمپینگ به چند نکته باید توجه کنید. در مسیر عبور حیوانات وحشی چادر بر پا نکنید، قبل از رفتن شرایط آب و هوایی منطقه را چک کنید، درست است که حتی الامکان باید سبک سفر کرد اما تا جایی که میتوانید وسایلی که فکر میکنید به آن احتیاج پیدا میکنید همراهتان باشد وسایلی همچون چراغ قوه، فندک، دارو و لوازم شخصی، کرم ضد آفتاب، لباس گرم، کفش مناسب پیاده روی و....

گیلار همواره تورهای کمپینگی را با لوازم و تجهیزات مناسب اجرا میکند. اینک با برخی از مقصد های تور های کمپینگی گیلار بیشتر آشنا شویم.

دشت سوسن

دشت سوسن جزء جاذبه های استان خوزستان است و در 35 کیلومتری شهرستان ایذه قرار دارد. دشت سوسن همچون نگینی در ایذه می درخشد. مردمان این دیار بسیار مهربان و میهمان نواز هستند و قطعا چادر زدن در این منطقه جزء خاطرات به یادماندنی تان خواهد بود. اگر اهل عکاسی هستید، سوژه های ناب و بی نظیری را در منطقه می توانید پیدا کنید. 

 

سوباتان

در ارتفاعات تالش منطقه ایی بکر همراه طبیعتی بی نظیر به نام سوباتان خودنمایی میکند. زبان مردمان محلی این منطقه ترکی است. با ماشین های سواری نمی شود به سوباتان رفت زیرا سرابالایی هایی با شیب بالا دارد. اکثرا با ماشین های آفرود و یا نیسان به بالا میروند.سوباتان اقامتگاه های بومگردی نیز دارد و اگر به کمپ علاقه ندارید اما دوست دارید منطقه را ببینید میتوانید در این اقامتگاه ها اقامت کنید. 

هزار جریب

هزار جریب نام منطقه ایی کوهستانی در شمال کشور است که چشم انداز زیبایی دارد. شما در این منطقه روستاهای پراکنده، کوهستان ها و مناطق زیبایی را می توانید ببینید. در طول روز می توانید از روستا ها دیدن کنید، به عکاسی بپردازید و در طول شب نیز سکوت و آرامش را به خود هدیه دهید و ستارگان را به نظاره بنشینید.

 

ترکمن صحرا 

ترکمن صحرا منطقه ایی با مردمانی اصیل یکی از زیبا ترین جاهای گلستان محسوب می شود. ترکمن صحرا علاوه بر زیبایی و سرسبزی منطقه ایی تاریخی نیز محسوب می شود که قدمت حضور انسان در آن به 7000 سال پیش باز میگردد. شما در تالاب های این منطقه می توانید گونه های کمیاب پرندگان را نیز ببینید. 

 

ماسال 

ماسال در شمال غربی رشت در استان گیلان واقع شده و به عنوان یکی از ییلاق‌های مهم این استان شناخته می‌شود. ماسال از هر نظر شرایط مساعدی را برای کمپ زدن دارد. ییلاقات فراوان، رودخانه، ارتفاع مناسب.
 
بهترین زمان برای رفتن به کمپینگ
 
بهترین زمان برای چادر زدن و به اصطلاح کمپینگ فصل بهار و تابستان است اما حتما قبل از حرکت شرایط آب و هوایی را چک کنید.
 
 
همانطور قبلا هم به آن اشاره شد مقصد کمپینگ دل طبیعت است می تواند کویر باشد و یا کنار رودخانه فقط باید جایی را پیدا کنیم که چادر زدن در آن جا به ما آرامش میدهد.
 

 

گیلار همواره تور کمپینگی را برای علاقمندان به کمپ به خوبی اجرا میکند و لحظات لذت بخشی را برای همسفرانش رقم میزند اگر شما هم به تور های کمپینگی علاقمندید با ما همراه شوید.