تور آبشار بولا | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور آبشار بولا

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور آبشار بولا 

بولا (اوبن) نام آبشاری در استان مازندران، در منطقه حفاظت شده‌ای به همین نام است. این منطقه در نزدیکی پارک ملی کیاسر و پناهگاه حیات وحش دودانگه و چهاردانگه قرار دارد. برای دیدن آبشار بولا راهی جاده فیروزکوه شوید و سپس مسیر روستای پل سفید و سنگده را پیش بگیرید. تابلوها راهنمای شما برای رسیدن به این آبشار هستند.

آبشار بولا، آبشاری تماشایی، در میان درختان سر به فلک کشیده است. منطقه بولا، علاوه بر طبیعت کوهستانی، ییلاقی و سرسبزش، گونه‌های متنوع جانوری و گیاهی در دل خود دارد. برای دیدن این همه زیبایی لازم نیست راه دوری بروید.

از میان درختان انبوه و سر به فلک کشیده می‌گذرید. با تنفس هوای معتدل و سکوت و آرامش این جنگل همه دغدغه‌های شهری را به فراموشی می‌سپارید. بعد از اینکه مسیری نسبتا شیب‌دار ولی رویایی را پشت سر گذاشتید، شنیدن صدای آبشار نوید رسیدن به مقصد را می‌دهد. آبشار بولا عریض و تمام خزه است؛ همان چیزی که این آبشار را منحصربه‌فرد کرده. در مسیر و اطراف این آبشار تماشای گونه‌های مختلف درختی راش، ممرز، بلند مازو، توسکا، گلابی، گیلاس وحشی و آلوچه تجربه فراموش‌نشدنی است. اگر خوش شانس باشید، خرس قهوه‌ای، سمندر، سمور کبک و غیره را می‌توانید در اطراف این آبشار ببینید.

بهترین زمان برای رفتن به آبشار بولا

آبشار بولا در هر فصل و زمانی زیباست اما اگر میخواهید آبشار را در اوج پر آبی و سرسبزی ببینید فصل بهار را برای سفر به این منطقه انتخاب کنید.

گیلار مجری مستقیم تور های طبیعتگردی همواره تور آبشار بولا را برای علاقمندان به خوبی اجرا می کند و لحظات شاد و مفرحی را برایشان رقم می زند شما هم می توانید به مجموعه بزرگ گیلار بپیوندید و با ما سفر کردن را تجربه کنید.