تور پل ورسک تا دریاچه شورمست | تابستان 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور پل ورسک تا دریاچه شورمست

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور پل ورسک تا دریاچه شورمست

پل ورسک و دریاچه شورمست بسیار زیبا در جاده فیروز کوه همین نزدیکی های تهران قرار دارد. آبشار ورسک نیز در روستایی با همین نام قرار دارد این منطقه آب و هوای کوهستانی و بکری دارد.

پل ورسک

پلی زیبا بر روی دره ایی سرسبز و دلربا در جاده فیروزکوه در سوادکوه واقع شده است. این پل تاریخی دانش مهندسان ایرانی را در پل سازی نشان میدهد.

دریاچه شورمست

در میان ارتفاعات البرز دریاچه ایی زیبا به نام شور مست قرار دارد. اگر به دنبال محلی برای آرامش خود میگردید دریاچه شورمست می تواند مکان مناسبی باشد. اطراف دریاچه نیز بسیار زیباست درختان اطراف دریاچه که شاخ و برگ آن ها تا نزدیکی دریاچه فرود می آید صحنه ایی جذاب خلق کرده است و همچنین شما می توانید قایق سواری کنید.

بهترین زمان برای رفتن به پل ورسک تا دریاچه شورمست

این منطقه در همه ی فصول زیبا و تماشایی است. در بهار با سرسبزیش، تابستان های خنکش، پاییز با رنگین کمانی از رنگهایش، و زمستان با مناظر برفی اش بنابراین طبیعت منطقه در هر فصلی با زیبایی به استقبال شما می آید.

گیلار همواره تور پل ورسک تا دریاچه شورمست را برای علاقمندان به خوبی اجرا می کند و لحظات شاد و مفرحی را برایشان رقم می زند شما هم میتوانید با ما همراه باشید.