تور مرداب هسل | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور مرداب هسل

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور مرداب هسل 

هسل به معنی آب راکد، مردابی است که در مجاورت روستای طلاجو از توابع شهرستان چالوس در منطقه ای جنگلی به نام مشعل واقع شده که از جنوب به جنگل های سوته لار و منطقه کردشت، از شمال و شمال غرب به گاوسرای قدیمی مشعل و منطقه ی مشعل موزی و از مشرق به منطقه مشعل لات میرسد.برای آشنایی بیشتر با مرداب هسل با گیلار همراه شوید.

مرداب هسل را بیشتر بشناسیم

سراسر مرداب هسل را جلبک های سبز پوشانده است که به زیبایی هسل کمک شایانی کرده است. البته متاسفانه باید بگویم که به علت فرهنگ غلط برخی از گردشگران و انداختن ماهی در آب بیشتر جلبک ها از بین رفته اند.

مسیر رسیدن به مرداب هسل بسیار زیبا و دلرباست. از میان درختان تنومند و کهنسال در هوایی دلپذیر عبور میکنید و به مرداب جادویی هسل می رسید و تنها صدایی که بوگوش می رسد صدای پرندگان است. 

بهترین زمان رفتن به هسل

هسل در همه ی فصل ها زیباست و این بستگی به شما دارد که چه زمانی به آنجا می روید. طبیعت منطقه به خوبی از شما استقبال میکند. هسل در هر فصلی یک شگفتی برای شما دارد.

گیلار همواره تور هسل را در برنامه هایش دارد و برای علاقمندانش به خوبی اجرا می کند و لحظات خاطره انگیزی را برایشان رقم می زند شما هم می توانید با مجموعه گیلار سفر کردن را تجربه کنید.