تور مرداب دیوک | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور مرداب دیوک

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور مرداب دیوک 

دیوک نام مردابی است با فاصله نه چندان دور از تهران. برای دیدن این مرداب باید به سمت مازندران رفت. مرداب دیوک در استان مازندران و منطقه کلاردشت قرار دارد. از مسیر جاده چالوس که به سمت کلاردشت بروید دیوک را در میان جنگل‌های این منطقه خواهید دید.

مرداب دیوک زیاد با تهران فاصله ندارد و از مسیر جاده چالوس به راحتی می‌توان به دیدنش رفت. این مرداب یکی از مرداب‌های وهم‌انگیز ایران است. دیوک در مسیر جنگلی و در میان درختان پر شاخ و برگ و انبوه کلاردشت قرار گرفته و با کمی ‌پیاده‌روی می‌توانید به آن برسید. از هوای جنگل و صدای پرندگان لذت ببرید و قدم بزنید تا منظره اعجاب‌انگیز مرداب جلوی چشم‌تان نمایان شود.

تصور کنید در جنگلی سرسبز، در میان درختان سر به فلک کشیده و پر شاخ و برگ، راه می‌روید. مه جنگل را فرا گرفته و هر چند دقیقه یک بار صدای پر زدن پرنده‌ای از میان شاخه‌ها به گوش‌تان می‌رسد. از بین بوته‌ها و از روی شاخه‌ها و برگ‌هایی که روی زمین ریخته‌اند می‌گذرید. کمی ‌جلوتر، آن طرف مه، منظره عجیبی به چشم‌تان می‌آید: مردابی تماشایی که بخش‌هایی از آن پوشیده از خزه است. هر چه جلوتر می‌روید زیبایی این چشم‌انداز بیشتر و بیشتر می‌شود. این منظره اعجاب‌انگیز حال و هوای مرداب دیوک است.

بهترین زمان برای رفتن به مرداب دیوک

بهترین زمان برای رفتن به مرداب دیوک نیمه اول سال است که منطقه به شدت تماشایی و رویایی می شود البته فصل پاییز همان فصل عاشقانه ها نیز مرداب دیوک بسیار زیبا و رنگارنگ است.

گیلار مجری مستقیم تور های طبیعتگردی نیز همواره تور مرداب دیوک را به خوبی اجرا می کند و لحظات به یاد ماندنی را برای همسفرانش رقم میزند شما هم می توانید به مجموعه بزرگ گیلار بپیوندید و لحظات بیادماندنی را تجربه کنید.