تور سرپوش تنگه | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور سرپوش تنگه

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور سرپوش تنگه 

برای رسیدن به منطقه سرپوش تنگه باید از جاده چالوس بگذریم. زیبایی‌های این جاده آن را به یکی از جاذبه‌های جهانی تبدیل کرده است. عبور از آن در هر فصلی به تنهایی جاذبه‌ای از سفر خواهد بود. منطقه سرپوش تنگه شامل جنگلی سرسبز با درختان سر به فلک کشیده‌ای است که انتهای آن به دو تنگه می‌رسد. تنگه اول از سنگ‌های بزرگ و خزه‌پوش تشکیل شده و از میان آن آبی روان می‌گذرد. پس از عبور از آبشار انتهایی تنگه اول، می‌توانید به تنگه دوم برسید. مسیر تنگه دوم دشوار و رفتن به آن بدون تجهیزات فنی و مهارت‌های لازم بسیار خطرناک است. 

جاذبه های سرپوش تنگه

پس از عبور از جنگل، ابتدا به تنگه‌ اول می‌رسید. اگر هنگام عبور از تنگه سر خود را بالا بیاورید، خزه‌هایی را خواهید دید که دیواره‌های اطراف را تنگ در آغوش گرفته‌اند. نگاه‌تان را تا آسمان امتداد دهید تا رقص شاخ و برگ درختان را در بالای تنگه تماشا کنید. از میان تنگه، آبی روان می‌گذرد و نوای آن تا انتهای مسیر همراه‌تان است. عبور از این تنگه در روزهای گرم تابستان خستگی تمام راه را از تن‌تان خواهد ربود. انتهای مسیر تنگه اول، نیز آبشاری وجود دارد که اگر اهل اندکی ماجراجویی بیشتر باشید تجربه دلچسبی برای‌تان می‌سازد.

بهترین زمان رفتن به سرپوش تنگه

با توجه یه شرایط آب و هوای منطقه بهترین زمان برای رفتن به سرپوش تنگه و دیدن زیبایی های آن  بهار و تابستان است.

گیلار همواره تور سرپوش تنگه را برای دوست داران طبیعت به خوبی اجرا می کند و لحظات شاد و مفرحی را برایشان رقم می زند شما هم می توانید به مجموعه گیلار بپیوندید و با گیلار سفر کنید.