تور آبشار اسکلیم رود | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور اسکلیم رود

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور آبشار اسکلیم رود

آبشار اسکلیم رود ، گونه ای متفاوت و نادر از آبشار ها در ایران و جهان می­ باشد که به سبب جنس آبشار، خواص درمانی، محل قرارگیری و مشخصه­ های زیبایی­ شناسی، خود را از سایر آبشارها متمایز نموده و به عروس آبشارهای سوادکوه شهرت یافته است. آبشار آهکی در  دامنه قله استارون، قله ­ای جنگلی و سرسبز از کوه­ های هیرکان افسانه­ ای قرار دارد.

برای رسیدن به آبشار اسکلیم رود باید 2/5 تا 3 ساعت پیاده روی کنید و ارتفاع آن حدود32 متر است.

تفریحات آبشار اسکلیم رود

چه چیزی بهتر از پیاده روی و جنگل نوردی برای رسیدن و دیدن اسکلیم رود لذت بخش تر و جذاب تر است. طبیعت اسکلیم رود بسیار سوژه های ناب عکاسی را در دل خود دارد که بسیار جذاب و دیدنی است و اگر اهل عکاسی باشید بسیار لذت خواهید برد.

شنا کردن در اسکلیم رود و حوضچه های آن ممنوع است. حوضچه‌های این آبشار رسوبی هستند و شکل‌گیری آن‌ها مدت زمان زیادی طول می‌کشد؛ بنابراین به منظور حفظ این میراث باارزش طبیعی از شنا کردن در آن جدا خودداری کنید.

بهترین زمان رفتن به اسکلیم رود

با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه بهترین زمان برای رفتن به اسکلیم رود بهار و تابستان است.

گیلار همواره تور آبشار اسکلیم رود را برای دوستداران طبیعت به خوبی اجرا میکند و لحظات ماندگاری را در خاطر همسفرانش به جای میگذار شما نیز می توانید به مجموعه بزرگ گیلار بپیوندید و با ما همراه باشید.