تور دشت نمارستاق تا آبشار دریوک| پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور دشت نمارستاق تا آبشار دریوک

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور دشت نمارستاق تا آبشار دریوک 

نمارستاق منطقه‌ای است کوهستانی در کوهپایه دماوند. این دشت در لاریجان، نزدیک آمل در استان مازندران، قرار دارد. با پشت سر گذاشتن حدود دو سوم از جاده هزار به این دشت زیبا می‌رسید. در فاصله کمی‌‌ از این دشت هم آبشاری خواهید دید به نام آبشار دریوک. این آبشار در سمت جنوبی روستای نمار و در دره شرقی دریوک قرار گرفته است.

دشت نمارستاق یکی از ییلاق‌های دیدنی و زیبای البرز است. این ییلاق در فصل گرما بسیار پرطرفدار است. آب و هوای خنک این منطقه و موقعیت مناسبش نسبت به سایر روستاهای همجوار، آن را به یک مقصد مناسب تابستانی تبدیل می‌کند: دشتی وسیع که آبشاری دیدنی هم در آن قرار گرفته. می‌گویند این آبشار، یعنی آبشار دریوک، کشیده‌ترین آبشار زمینی ایران است. در این منطقه چشمه آب معدنی هم وجود دارد و منطقه‌ای مناسب برای کوهنوردی به شمار می‌رود.

بهترین زمان رفتن به دشت نمارستاق تا آبشار دریوک

دشت نمارستاق و آبشار دریوک در همه ی فصل ها زیبا و دیدنی هستند اما در بهار و تابستان رویایی تر است و گردشگران بیشتری را به سمت خود میکشاند.