تور دشت دریاسر | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور دشت دریاسر

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور دشت دریاسر 

دشت دریاسر در استان مازندران، جنوب شهر تنکابن و در منطقه دوهزار قرار دارد. برای رفتن به این منطقه باید، پس از رسیدن به تنکابن، وارد مسیر جاده دوهزار بشوید. در این مسیر به یک دوراهی به نام دوراهی امامزاده قاسم می‌رسید. مسیر سمت چپ به روستای عسل محله ختم می‌شود، این همان راهی است که برای رسیدن به دشت دریاسر باید وارد آن بشوید. بعد از رسیدن به انتهای این مسیر باید وسیله نقلیه را پارک کنید و پیاده به دل جنگل بزنید. جنگل‌پیمایی و عبور از بین تپه‌ها و چشمه‌ها، زیبایی رسیدن به دشت را برای‌تان چند برابر می‌کند.

در دشت دریاسر قله‌های پوشیده از برف، جنگل‌های انبوه و سرسبز و دشت پر از گل را در کنار هم می‌توان تماشا کرد. این دشت در واقع مرز میان پوشش برفی و یخچال‌های کوه الموت و پوشش سبز و انبوه جنگل‌های شمال ایران است. دشت دریاسر در ارتفاع 2 هزار متری سطح دریا قرار گرفته و در بین چهار کوه محصور شده است. باید این دشت را با چشم‌های خودتان ببینید تا متوجه بشوید چرا به آن می‌گویند «بهشت اردیبهشت»

بهترین فصل سفر به دشت دریاسر 

همه ساله در اواسط اردیبهشت ماه و با روییدن گل‌های زرد رنگ، همایش‌های کوهپیمایی زیادی با حضور گروه‌های کوهنوردی از سراسر ایران در دریاسر برگزار می‌شودهمه‌ فصل‌های دریاسر زیبا است. بهار با گل‌ها و چشمه‌هایش، تابستان با شب‌های ستاره‌باران و شهاب‌بارانش، پاییز با برگ‌ریزان رویایی و رنگینش و زمستان باقبای سفید پوشش 

گیلار تور دشت دریاسر را هر ساله اجرا میکند و لحظات به یاد ماندنی را برای همسفرانش رقم میزند شما نیز می توانید با ما ما همراه باشید.