تور دریاچه آویدر | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور دریاچه آویدر

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور دریاچه آویدر

  دریاچه آویدر و طبیعت اطرافش از مناطق بکر و کمتر شناخته شده ایران هستند. تور دریاچه آویدر درست در وسط کوهستان جنگلی، در ارتفاعی حدود ۱۲۵ متر از سطح دریا، قرار گرفته. دوری دریاچه از دریا باعث شده رطوبت آن نسبت به مناطق شمالی ایران کمتر و هوای آن خنک‌تر باشد. این موقعیت جغرافیایی آویدر را به مکانی زیبا و دیدنی تبدیل کرده که گردشگرها و دوستداران طبیعت را به خود جذب می‌کند. اما چیزی که زیبایی آن را بیشتر می‌کند وجود یک جزیره سبزرنگ کوچک در میان آب آبی‌رنگ دریاچه است. وقتی به سمت این منطقه بروید، منظره پوشیده از درخت‌های سرسبز و نمای دریاچه در میان جنگل کوهستانی خستگی راه را از تن‌تان بیرون می‌برد.

بهترین زمان رفتن به دریاچه آویدر

دریاچه آویدر دریاچه ایی چهار فصل است و هر فصلی زیبایی خودش را دارد در فصل بهار و تابستان با سرسبزی بی مثالش، در فصل پاییز با رنگین کمانی از رنگ ها و در زمستان با سفید پوش شدن دریاچه و درختان اطراف آن زیباست.

گیلار مجری مستقیم تور های طبیعتگردی همواره تور های دریاچه آویدر را به خوبی اجرا میکند و لحظات ماندگاری را رقم می زند شما نیز می توانید با مجموعه بزرگ گیلار سفر کنید و با ما همراه باشید.