تور جنگل های انجیلی | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور جنگل های انجیلی

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور جنگل های انجیلی

جنگل‌های انجیلی سوادکوه و آبشار ولیلا، مقصدی جذاب برای کسانی است که می‌خواهند در نزدیکی تهران جنگل‌پیمایی سبکی داشته باشند. فاصله ۴ ساعته این جنگل‌ها با تهران، امکان سفر یک روزه را فراهم می‌کند.انجیلی درختی است عجیب با قامتی بلند که ارتفاع آن به ۲۵ متر می‌رسد. برگ‌ها و تنۀ انجیلی بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. برگ‌های جوان بنفش مایل به قرمز هستند بعد از آن در تابستان به رنگ سبز تیره و درخشان تبدیل می‌شوند و سرانجام در پاییز برگ‌های درخشان به رنگهای مختلف زرد پررنگ نارنجی سوخته و پررنگ و قرمز روشن خالص آشکار می‌شود و این تنوع رنگ مناظر زیبایی را ایجاد می‌کند. از این حیث این درخت برای ایجاد فضای سبز و همچنین جذب توریست در جنگل‌های ما مناسب است. چوب انجیلی بسیارسخت است و از این حیث در زبانهای خارجی به چوب آهن معروف است.

بهترین زمان رفتن به جنگل های انجیلی

جنگل های انجیلی در هر موقع از سال زیباست و طبیعت آن در هر فصلی با رنگی نو به استقبال گردشگران می آید. در بهاربرگ‌های بنفش مایل به قرمز، در تابستان به رنگ سبز تیره و در پاییز به رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز در می‌آید. البته باید بگویم بهترین زمان اواخر اردیبهشت است.

گیلار هر ساله تور جنگل های انجیلی را برای علاقمندان طبیعت به خوبی اجرا می کند و لحظات شاد و مفرحی را برایشان رقم می زند شما هم می توانید به مجموعه گیلار بپیوندید و با گیلار سفر کردن را تجربه کنید.