تور جنگل راش | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور جنگل راش

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور جنگل راش

 جنگل راش پوشیده از درخت‌های انبوه و مقاوم است که چوب بسیار باارزشی دارد، در جنگل طبیعی معمولاً درختان کوچک و بزرگ و تنومند به‌طور نامنظم و همچنین علف‌های خودرو فراوان‌اند. جنگل مجموعه‌ای است از درختان، درختچه‌ها، پوشش گیاهی، جانوران و میکروارگانیسم‌ها (قارچ‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها) که به همراه عوامل طبیعی غیر حیاتی مانند خاک، آب، دما، باد و… محیط و رویشگاه و زیستگاه مشخص و معلومی را به وجود آورده‌اند. برای آشنایی بیشتر با جنگل راش با گیلار همراه شوید.

 

جنگل راش و یا جنگل مرس سی در استان مازندران و یکی از جاذبه های بکر و بی نظیر سواد کوه محسوب می شود.

طبیعت جنگل راش بی نظیر است و در همه ی فصل ها زیباست اما زیبایی آن در فصل پاییز زبانزد است و همچون یک بوم زیبای نقاشی دلبری میکند. بخش اعظم جنگل راش را انواع درختان بزرگ و کوچک و علفزار های خودرو پر کرده است. این جنگل زیبا بخشی از جنگل های هیرکانی محسوب می شوند 

درخت راش

در جنگل های ایران بخصوص جنگل راش، درخت راش به فراوانی یافت می شود و از چوب آن نیز استفاده های فراوانی همچون ساخت منازل روستایی، ساخت کابینت و وسایل منزل و... استفاده می کنند. درخت راش سایه پسند است و بسیار شاخ و برگ فراوانی دارد. عمر این درختان 200 تا 250 سال است.

 

تفریحات جنگل راش

در جنگل های بی نظیر راش شما می توانید به پیاده روی و قدم زدن بپردازید و جنگل نوردی کنید و یا بصورت گروهی و یا تک نفره دوچرخه سواری کنید.اگ به عکاسی علاقه دارید، جنگل راش بسیار سوژه های ناب عکاسی دارد.

 

بهترین زمان برای رفتن به جنگل راش

واقعا اغراق نکردم اگر بگویم جنگل راش در همه ی فصل ها زیبا و بی نظیر است اما در فصل زمستان هوا به شدت سرد میشود و برای رفتن به آنجا باید تجهیزات داشته باشیم. در فصل پاییز  گردشگران بیشتر دوست دارند این بوم رنگ آمیزی شده از رنگ های قرمز، نارنجی و زرد را ببینند.

 

گیلار همواره تور جنگل راش را به خوبی برای همسفرانش اجرا کرده و لحظات خاطره انگیزی را برای آن ها به یادگار گذاشته است شما هم می توانید به مجموعه بزرگ گیلار بپیوندید و با گیلار سفر کنید.