تور نمک آبرود | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور نمک آبرود

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور نمک آبرود

شهر توریستی نمک آبرود که در دوازده کیلومتری غرب چالوس واقع شده قسمتی از اراضی منطقه را با وسعت تقریبی 650 هکتار در بر می گیرد. حد شمالی این اراضی را دریای خزر و حد جنوبی آن را ارتفاعات مدوبن (از ارتفاعات سلسله جبال البرز) تشکیل داده است.وجود پارک های جنگلی بنفشه و شمشاد در قسمت شمالی شهرک نمک آبرود با وسعت تقریبی 200 هکتار مناظر بدیعی را در این قسمت از اراضی به وجود آورده است. ضمن آنکه در جنوب این اراضی دامنه کوه مدوبن به صورت جنگلی فشرده و با جاذبه های بصری فوق العاده واقع شده است.نمک آبرود یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شمال کشور است که در استان مازندران و ۱۲ کیلومتری چالوس قرار دارد.

از امکانات تفریحی آن نیز می‌توان به مرتفع‌ترین تله کابین کشور، پیست دوچرخه‌سواری، مرکز تفریحی ساحل دریا، زمین اسکیت، زمین تنیس، شهربازی کودکان، زیپ لاین، پینت بال، موتور چهار چرخ، پرواز با هواپیمای دو نفره و... اشاره کرد.

همچنین امکانات متعددی برای رفاه هرچه بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است، نظیر مراکز خرید، چندین رستوران در شهرک و بالای قله، غرفه‌های لباس و صنایع دستی، هتل، ویلاهای اجاره‌ای، تالار پذیرایی، عکاسی و آرایشگاه که لذت گشت‌وگذار در این منطقه را دوچندان می‌کنند.

بهترین زمان برای رفتن به نمک آبرود

با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه بهترین زمان رفتن به نمک آبرود بهار و تابستان است.

 

گیلار همواره تور نمک آبرود را برای علاقمندان به خوبی اجرا کرده است و لحظات به یاد ماندنی را برای همسفرانش رقم می زند شما هم می توانید با ما همراه باشید.