تور آبشار سنگ درکا | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور آبشار سنگ درکا

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور آبشار سنگ درکا

این آبشار باشکوه و زیبا، در ۲۵ کیلومتری ضلع جنوب غربی آمل و در دامنه کوه قرار گرفته است. روستای سنگ درکا، به دلیل قرار گیری در میان جنگل های متراکم البرز شمالی، چشم انداز های بسیار زیبا و تماشایی از جنگل و کوه دارد. کوه های این منطقه، سرچشمه رودهای انگتارود، گزناسرا و آلش رود می باشند.

آبشار سنگ درکا، حدودا بین ۷ الی ۱۲ متر ارتفاع دارد. آب آبشار در برخی از مواقع فصل تابستان جاری می باشد، به عبارت دیگر، در ایام دیگر سال، آبشار یخ زده است. در صورتی که با اصول یخ نوردی آشنایی کامل دارید، می توانید به منطقه این آبشار بروید. در این تور از خیس شدن فرار نکنید چون ممکن نیست.

 

بهترین زمان برای رفتن به آبشار سنگ درکا

با توجه به شرایط و اقلیم منطقه بهترین زمان برای سفر به آبشار سنگ درکا فصل بهار و تابستان است زیرا در فصل پاییز و زمستان آب آبشار سرد می شود و گاها در فصل زمستان یخ می زد.

گیلار همواره تور آبشار سنگ درکا را برای علاقمندان به خوبی اجرا میکند و لحظات شاد و مفرحی را برای همسفرانش رقم می زند شما هم می توانید به مجموعه بزرگ گیلار بپیوندید و با ما سفر کنید.