تور تنگه خیرودکنار | آب بازی و پیاده روی ماجراجویانه | تابستان 1402 - گیلار

تور تنگه خیرودکنار

سلام
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور تنگه خیرودکنار لذت رودخانه پیمایی و آب تنی

تور تنگه خیرودکنار، یکی از هیجان انگیز ترین جاذبه های نوشهر است. برای دیدن این طبیعت بکر یک سفر یک روزه ایده آل است که گیلار این سفر را بدون لیدر پیشنهاد نمی کند. در ابتدای این تنگ شما می توانید قدم در خنکای طبیعت گذاشته و پس از پیمودن مسیر برعکس رود به صخره هایی برسید که از روی آنها به داخل آب شیریجه بزنید. هنگامی که در رود قدم می زنید و آب تا زانوی شماست ممکن است در قدم بعدی تا گردن در آب فرو بروید. همراه با گیلار در این تابستان گرم دل را به خنکای رود بسپارید.

برای دسترسی به این روستا سه مسیر ارتباطی اصلی وجود دارد. مسیرهای رسیدن به این روستا از طرف نوشهر عبارتند از جاده نوشهر رویان، روستای امیررود، روستای مارگیرده، روستای خیررودکنار جاده نوشهر رویان، روستای لتینگان، روستای سنگتو و.... درمورد تاریخچه روستا آثار مستندی وجود ندارد اما براساس امامزاده‌ای که در روستای همجوار به نام سیدعلی کیا سلطان که مربوط به هفتصد سال پیش است و گفتار بزرگان بر وجود مردمانی به نام گبری‌ها در روستا و وجود محلی به نام قلعه در روستاظن یقین می‌رود که پیشینه سکونت در این روستا به پیش از ورود اسلام به ایران برسد.