تور هرانده تا خمده | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور هرانده تا خمده

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور هرانده تا خمده

روستای زیبای هرانده در 12 کیلومتری شهر فیروز کوه و 105 کیلومتری تهران است. مردم این روستا به زبان مازنی صحبت میکنند و بسیار مهربان و مهمان نواز هستند و میتواند مقصد مناسبی برای سفر های کوتاه مدت تهرانی ها باشد پس از آنکه از روستای هرانده دیدن کردیم اگر مسیر را پیش برویم به روستای زیبای دیگری به نام خمده می رسیم. این روستا ها پر از زیبایی و سر سبزی هستند و دیدن آن ها خستگی را از تنتان بیرون می کند قدم زدن در کوچه باغ هایش، شنیدن صدای پرندگان و همچنین صدای رودخانه هایش هر کدام از این ها می تواند دلیل سفر شما به هرانده و خمده باشد چرا که در شلوغی شهر نمیتوانیم هیچ کدام از این زیبایی ها را ببینیم. 

بهترین زمان برای رفتن به هرانده تا خمده

هرانده و خمده در همه ی فصل ها زیبا هستند اما در فصل زمستان هوا به شدت سرد می شود، و مسافران باید تجهیزاتی همراه داشته باشند. در فصل پاییز رنگین کمانی از رنگ ها را در هرانده و خمده می توانید ببینید و سوژه های زیاد عکاسی را می توانید بیابید اما فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به این دو روستاست چرا که هوا به شدت خوب است و میتوانید نهایت لذت ار ببرید.