تور دره زمان | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور دره زمان

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور دره زمان

تور یکروزه دره زمان فضای بکر و دیدنی در نزدیکی تهران (پلور) جایی شبیه تنگه واشی  هست  رودخانه پیمایی دارد ولی شلوغی تنگه واشی در کار نیست شما میتوانید از طبیعت لذت ببرید. در مسیر موقعیت هایی برای شنا کردن وجود دارند که می توانید در گرمای تابستان تنی به آب بزنید.

روستای پلور که دره زمان در آن قرار دارد در ارتفاع2300 متری از سطح دریا قرار دارد و آب و هوای معتدل و سرسبزی آن سبب جذب گردشگران زیادی به روستای پلور شده است. 

دیدنی های دره زمان

شما اگر در گرم ترین روزهای سال به دره زمان بروید اکسیژن خالص تنفس میکنید و خنکای نسیم پوستتان را نوازش میکند. مسیر این دره زیبا ترکیبی از پیاده روی در خشکی و آب است و بعد از پیمایشی حدود 40 دقیقه به یک آبشار بسیار زیبا می رسید که دیدن آن خستگی را از تنتان بیرون میبرد. از خیس شدن فرار نکنید زیرا قرار است خیس خیس شوید و تا مدت ها خاطره آب بازی در این منطقه در خاطرتان بماند.

بهترین زمان برای رفتن به دره زمان

با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه بهترین فصل سفر به این منطقه بهار و تابستان است البته در فصل پاییز و زمستان نیز زیباست اما بسیار سرد است.