تور تنگه واشی | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور تنگه واشی

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور تنگه واشی

تنگه واشی یا تنگه ساواشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است که در حدود ۱۷ کیلومتری شهرفیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است که در بین یک دره سنگی قرار دارد.دشت ساواشی از حدود ۱۲۰ سال پیش قلمرو عشایر سنگسری بوده است. این تنگه زیبا قدمتی تاریخی نیز دارد که در طول مسیر تنگه می‌توانید این نشانه‌ها را ببینید. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و بخصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین استان تهران و دیگر استان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

بهترین زمان رفتن به تنگه واشی

بهترین زمان رفتن به تنگه واشی فصل بهار و تابستان است البته تابستان طرفداران بیشتری دارد. شما می توانید در تنگه واشی یک روز خیس را تجربه کنید و تنی به آب بزنید و در روزه های گرم تابستان حسابی لذت ببرید.

گیلار همواره تور تنگه واشی را به خوبی اجرا میکند و لحظات شاد و مفرحی را برای همسفرانش رقم می زند شما هم می توانید با ما همراه باشید.