تور شهرستانک | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور شهرستانک

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور شهرستانک 

شهرستانک نام روستایی کوهستانی در شمال کوه توچال است، روستایی تاریخی به شمار می‌رود و ناصرالدین شاه قاجار در آن کاخ ویژه‌ای داشته که امروزه با نام کاخ شهرستانک شناخته می‌شود. جادهٔ ناصری، راهی که از روزگاران دور ری را به مازندران پیوند می‌داد و در دورهٔ قاجار گسترش یافت، از این آبادی می‌گذرد.امروزه هنوز کوهنوردان از این مسیر استفاده می‌کنند. در حال حاضر بهترین مسیر دسترسی به شهرستانک، راه آسفالتهٔ ۸ کیلومتری‌ای است که از جاده کرج-چالوس، نرسیده به گچسر جدا شده و در شهرستانک پایان می‌پذیرد. آزادراه تهران – شمال نیز از نزدیکی شهرستانک خواهد گذشت.

 

جاذبه های شهرستانک

روستای شهرستانک قطعه ایی از بهشت بر روی زمین است که خوشبختانه در کشور ما قرار دارد و می توانیم آن را از نزدیک ببینیم. به محض ورود درختان زیبا و چشم نواز به شما خوش آمد میگویند. پرندگان نغمه شادی سر میدهند. شما می توانید ساعت ها در کوچه باغ های این روستا قدم بزنید ولی خسته نشوید زیبایی منطقه چنان است که ناصرالدین شاه قاجار دستور داد تا اقامتگاهی برایش بسازند و امروزه به مکانی توریستی تبدیل شده است.

بهترین زمان برای رفتن به شهرستانک

شهرستانک در همه ی فصل ها زیباست و زمان رفتن شما بسیار به سلیقه تان بستگی دارد. اگر دیدن شکوفه های بهاری و برگ های سرسبز شما را به وجد می آورد در فصل بهار و تابستان به شهرستانک سفر کنید. اگر میخواهید رنگین کمانی از رنگ ها را ببینید پیشنهاد ما پاییز است. اگر میخواهید سفیدی نشسته بر درختان و تپه ها را ببینید فصل زمستان به این منطقه سفر کنید.

 

گیلار همواره تور شهرستانک را برای علاقمندان اجرا میکند و لحظات شاد و خاطره سازی را برای همسفرانش رقم می زند شما هم می توانید با ما همراه شوید.