تور قره کلیسا تا دالامپر| پاییز 1402 |قیمت و اطلاعات سفر-گیلار

تور قره کلیسا تا دالامپر

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

 

تور قره کلیسا تا دالامپر

برای رفتن به قره کلیسا تا دالامپر شما باید به استان آذربایجان غربی بروید، در کمتر از 20 کیلومتر در شمال شرقی چالدران به قره کلیسا می رسید اگر از این منطقه به سمت جاده بند حرکت کنید به دریاچه ایی رویایی مخصوصا در فصل بهار میرسید به نام دریاچه دالامپر

ویژگی های منحصر به فرد قره کلیسا تا دالامپر

قره کلیسا یا نام دیگر آن کلیسای تاتائوس بسیار برای مسیحیان حائز اهمیت است زیرا میگویند این کلیسا نخستین کلیسای مسیحیان است و نهمین اثر تاریخی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو است قطعا شما با دیدن این کلیسا مجذوب معماری بی نظیر آن خواهید شد. اما اکنون شاید به زیبایی گذشته نباشد زیرا بر اثر جنگ ها و درگیری های فراوان بار ها مورد مرمت قرار گرفته است و معماری اولیه ی آن دستخوش تغییراتی شده است. قره کلیسا از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی در میان کوه قرار گرفته و در نزدیکی آن رودخانه وجود دارد شما در طول مسیر با بازدید از دریاچه دالامپر که میان مرز ایران، عراق و ترکیه قرار گرفته است سفر خود را رویایی تر کنید.

 

جاذبه های قره کلیسا تا دالامپر

این سفر ممکن یکی از خاطره انگیز ترین سفر های عمرتان باشد زیرا شما از هر لحظه از آن میتوانید لذت ببرید و مکان های زیبایی را در طول مسیر ببینید. یکی از این مکان ها سد بارون است که در چند کیلومتری شهرستان ماکو قرار دارد سد بارون ترکیبی ار هنر طبیعت و بشر است که منظره ایی زیبا خلق میکند. دلیل نام گذاری این سد قرار داشتن روستایی به همین نام در منطقه است، بعد از دیدن این سد به کلیسای زور زور و یا مریم مقدس میرسید که یکی از دیدنی ترین آثار تاریخی ایران به شمار میرود. قره کلیسا یکی از مهمترین کلیساهای ایران، وقتی به آنجا میرسید شاید لحظاتی را محو تماشای معماری بی نظیر آن شوید نهایت استفاده را از زمان ببرید که قطعا تا پایان عمر در خاطرتان مانا خواهد بود. مقبره ی شمس تبریزی را فراموش نکنید که حس و حال خوبی به روحتان می دهد. ودر آخر میرسیم به دریاچه بی نظیر دالامپر، می توان گفت نقطه عطف زیبایی های طبیعی  و بهترین حسن ختام این سفر رویایی.

بهترین زمان رفتن به قره کلیسا تا دالامپر

این منطقه در همه ی فصول سال زیبا و دیدنی است اما با در نظر گرفتن شرایط آب و هوای منطقه می توان گفت بهترین زمان برای سفر از اردیبهشت تا مهر است.

گیلار مفتخر است هر ساله تور قره کلیسا تا دالامپر را به خوبی اجرا می کند و لحظات به یادماندنی را برای همسفرانش رقم میزند حضور شما در تور های گیلار باعث دلگرمی تیم ما خواهد شد.