تور کویر ورزنه | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور کویر ورزنه

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور کویر ورزنه

کویر ورزنه یکی از جاذبه های گردشگری شهر ورزنه در استان اصفهان است. به دلیل فاصله کم آن با تهران همواره مورد استقبال علاقمندان نیز هست. بزرگترین سایت کویری در ایران به نام واحه در کویر ورزنه قرار دارد بخش های مختلف آن عبارتند از موتور های چهار چرخ یک نفره و دو نفره، زیپ لاین، سافاری، کمپینگ، پاراگلایدر، شربت خانه و رستوران. وجه تمایز کویر ورزنه نسبت به کویر های دیگر وزش باد های متفاوت آن است.

پوشش گیاهی و جانوری منطقه

به دلیل نزدیکی کویر ورزنه به تالاب خونی  از نظر پوشش گیاهی نسبت به کویر های دیگر غنی محسوب می شود گیاهانی مانند اسکنبین، تاغ ها و نسی 

حیوانات کمیاب و نادری در کویر ورزنه زیست میکنند حیواناتی مانند روباه شنی، پا مسواکی و سارگپه پا بلند. البته با وجود کم شدن آب تالاب جمعیت این حیوانات مخصوصا پرندگان مهاجر روز به روز کم و کمتر می شود.

 

تفریحات کویر ورزنه

همانطور که قبلا هم به آن اشاره شده بود کویر ورزنه دارای بزرگترین سایت تفریحی در ایران است. شما میتوانید در این مکان از امکاناتی همچون زیپ لاین، ماشین های آفرودی، موتور های چهار چرخ، شتر سواری، پاراگلایدر، رستوران و شربت خانه نیز استفاده کنید و به تفریح بپردازید. پیاده روی بر روی شن های داغ و تپه های شنی نیز بسیار آرامش بخش است و همچنین رصد ستارگان که برای علاقمندانش لذتی بی بدیل دارد.

بهترین زمان رفتن به کویر ورزنه

با توجه به آب و هوای گرم و خشک منطقه بهترین زمان برای رفتن به کویر پاییز و زمستان است.