تور کویر ابوزیدآباد | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور کویر ابوزید آباد

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور کویر ابوزیدآباد

فاصله تهران تا این کویر اعجاب انگیز  حدود ۲۷۰ کیلومتر است که تقریبا با سه ساعت رانندگی به مقصد میرسید. به واسطه آثار تاریخی و باستانی که این کویر در خود جای داده است، شهرت دو چندان دارد. بسیاری از گردشگران در سفر به کویر ابوزید آباد با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری در آن برای بازدید از اماکن تاریخی این کویر نیز برنامه‌ریزی می‌کنند. از بهترین جاهای دیدنی نزدیک کویر ابوزید آباد می‌توان به «قلعه کرشاهی»، «کوه یخاب»، «روستای ابیانه»، «آب‌انبار صفوی»، «شهر زیر زمینی اویی» و «شهر تاریخی نوش آباد» اشاره کرد.برای اقامت در کویر ابوزید آباد نیز می‌توانید کمپ خود را در میان شنزارها بر پا کنید. اقامت در میان تپه‌های شنی سرشار از سکوت و آرامش، می‌تواند شبی پر خاطره را برایتان رقم بزند. کاروانسرای ابوزید آباد نیز گزینه دیگر برای اقامت در این کویر است. از جمله تفریحاتی که میتوان در این مکان انجام داد کویرپیمایی یا پیاده‌روی در کویر، عکاسی، آفرود، شترسواری، تماشای آسمان شب و موتور چهارچرخ است که میتوانند سفر شما را پر از هیجان کنند.در کویر ابوزید آباد پوشش گیاهی کویری نیز به چشم می‌خورد. این پوشش گیاهی سبب گرد آمدن گونه‌های مختلف جانوری نیز شده است. پوشش جانوری منطقه عبارت است از شاهین، عقاب، خرگوش، روباه شنی، گربه شنی، شغال، گرگ، جرد، هوبره انواع آگاما و مار، لاسرتای مرنجابی و پامسواکی.

بهترین زمان برای رفتن به کویر ابوزیدآباد

بهترین زمان برای رفتن به کویر ابوزیدآباد فصل پاییز و زمستان است در فصل های دیگر هوا به شدت گرم است و تحمل گرمای آن تقریبا غیر ممکن.