تور عشین تا ریگ جن | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور عشین تا ریگ جن

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور عشین تا ریگ جن

عشین نام روستایی پر از جاذبه و ماجراجویی در 30 کیلومتری شهر انارک است. کویر ریگ جن نیز در منطقه ی مرزی استان های اصفهان و سمنان قرا دارد و یکی از صعب العبور ترین کویر های ایران است. وسعت این منطقه کویری 3800 کیلومتر مربع است و از حیث مساحت سومین ریگزار ایران است. در این سفر شما میتوانید جاذبه های زیبایی را ببینید اینک با چند مورد از جاذبه ها بیشتر آشنا میشویم.

 

قلعه انارک

انارک نام شهری در استان اصفهان و در 75 کیلومتری شهرستان نایین است. آب و هوای این منطقه خشک و بیابانی است و در تابستان دمای آن گاهی به 50 درجه نیز می رسد. معادن زیادی از جمله مس و طلا در این شهر وجود دارد. در دوران قبل از انقلاب، انارک تبعیدگاه زندانیان سیاسی بود. به دستور امیرکبیر بر روی تپه ایی قلعه ایی ساخته شد تا در صورت حمله راهزنان مردم در امان بمانند.

آب گرم روستای ورتون

در تپه های رو به دشت ورتون چشمه های آبگرم قرار دارد که جاذبه گردشگری محسوب می شود و امکان استفاده از آن نیز وجود دارد فقط به خاطر داشته باشید برای استفاده از آب گرم به پول نقد نیاز دارید.

کویر ریگ جن

کویر ریگ چن یکی از اسرار  آمیز ترین و ترسناک ترین کویر های ایران است. در منطقه باتلاق های شنی وجود دارد که می تواند هر جنبنده ایی را در خود فرو ببرد بنابراین هرگز تنهایی به ریگ جن سفر نکنید و حتما راهنمای راه بلد همراه داشته باشید. ریگ جن تپه های شنی زیبایی دارد که قدم زدن بر آن ها آرامش را به شما هدیه می دهد و شب ها ستارگان نیز به شما چشمک میزنند.

بهترین زمان رفتن به عشین تا ریگ جن

همانطور که میدانید بهترین زمان رفتن به مناطق کویری  فصل پاییز و زمستان است.