تور ابیانه | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور ابیانه

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور ابیانه

ابیانه روستایی خاص و دیدنی است که در 40 کیلومتری نطنز اصفهان قرار دارد و معماری خاص و بی نظیر آن باعث جذابیت آن بین گردشگران ایانی و خارجی شده است وقتی وارد ابیانه شوید میبینید که مردم محلی روستا پوششی محلی بر تن دارند و به اصالت خود افتخار میکنند. در آنجا مکان هایی وجود دارد که در قبال پول به شما لباس محلی میدهند و شما می توانید عکس بگیرید و به یادگار داشته باشید. خانه های ابیانه سرخ رنگ است و بناهای تارخی فراوانی دارد از جمله، زیارتگاه شاهزاده یحیی و شاهزاده عیسی، زیارتگاه هینزا، مسجد جامع ابیانه، موزه مردم شناسی، خانقاه ها، آب انبار ها، قبرستان قدیمی و...

قدمت روستای تاریخی ابیانه را نتوانستند به طور دقیق اعلام کنند اما عده ایی بر این باورند که این روستا قدمتی حدود 1500 سال دارد و کهن ترین منطقه مسکونی حاشیه دشت کویری ایران است.

مردم زیادی در ابیانه زندگی نمیکنند اما همین تعداد محدود به کشاورزی، باغداری و دامداری مشغولند.

سوغات

سوغات ابیانه میوه های خشک به خصوص سیب خشک است و لواشک های دست ساز. سعی کنیم حتی اگر شده به مقدار کم از مردم محلی خرید کنیم زیرا آنها هم از این طرق امرار معاش میکنند.

 

بهترین زمان برای رفتن به ابیانه

با توجه به شرایط آب و هوای منطقه بهترین فصل رفتن به ابیانه فصل بهار است. در فصل بهار، پیاده روی در کوچه باغ های ابیانه لذتی زایدالوصف دارد.

گیلار همواره تور ابیانه را برای علاقمندان به خوبی اجرا میکند و لحظات دلنشینی را برای همسفرانش به وجود میاورد. شما هم می توانید با گیلار همراه باشید