تور سرعین | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور سرعین

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور سرعین

 شهری کوچک در ۳۰ کیلومتری غرب اردبیل و مرکز شهرستان سرعین است. این شهر به علت چشمه‌های آبگرم فراوان شهرت دارد و یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است. شهر سرعین در ۰۴/۴۸ درجه طول شرقی و ۰۹/۳۸ درجه عرض شمالی با مساحتی بیش از ۱۲۸۰۰۰۰ متر مربع در ۲۸ کیلومتری غرب شهر اردبیل قرار دارد. ارتفاع متوسط شهر از سطح دریا ۱۶۵۰ متر می‌باشد.جنگل فندقلو درکنار روستای خانقاه سفلی شهرستان نمین واقع در ۲۵ کیلومتری اردبیل واقع شده است. منطقه فندقلو بخاطر داشتن جاذبه های منحصربه فرد جنگلی – مرتعی با جذابیتهای طبیعی متنوع، قابلیتی بسیار ممتاز برای توسعه در صنعت اکوتوریسم دارد و به دلیل نزدیکی به شهر نمین، همواره به عنوان یک گردشگاه شناخته شده است.از جاذبه های گردشگری آن، تله کابین حیران که از جنگل فندقلو شروع میشود. این جنگل دارای درختان مختلف میوه مانند فندق، سیب وحشی، گوجه سبز، ازگیل ، به، تمشک و توت فرنگی است.

با توجه به اینکه درخت فندق بیش از سایر گونه ها در این جنگل روییده است، این منطقه فندق لو نامیده می شود. این جنگل در سطحی به طول تقریبی ۲۵ کیلومترمربع پراکنده است که از شرق خانقاه علیاواقع در مسیر جاده بین شهری نمین - اردبیل شروع شده وتا شرق روستای خانقاه سفلی ادامه دارد و در شرق روستای مهدی پستی خاتمه می یابد که راه اصلی و آسفالته آن از روستای خانقاه سفلی می باشد.همچنین سرعین جاذبه های بیشماری همچون آبگرم گاو میش گلی، دره گلستان، آبشار ورگه سران، تپه باستانی آناهیتا و روستای آتشگاه نیز دارد.

بهترین زمان برای رفتن به سرعین

همانطور که می دانید سرعین در اردبیل که یکی از شهر های شمال غربی ایران است واقع شده است و آب و هوای خنکی دارد بنابراین فصل بهار و پاییز رویایی دارد.