تور دشت سوسن | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور دشت سوسن

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور دشت سوسن 

دشت سوسن در 35 کیلومتری شهرستان ایذه در استان خوزستان قرار دارد و همچون نگینی در این شهرستان می درخشد. ایذه یکی از زیباترین شهر های جنوبی است که قدم به قدم آن برای گردشگران موجب شگفتی است. مردمان ایذه نیز بسیار مهربان، میهمان نواز، دلسوز و خونگرم هستند و همیشه میهمانان را با شادی و خنده بدرقه می کنند اصلا مگر می شود کسی به ایذه بیاید و دلش دوباره هوای آن جا را نکند. ایذه و کل شهر های جنوب خاکی گیرا دارند فقط کافیست یکبار به این منطقه سفر کنید تا مطلب را درک کنید.

به راستی که دشت سوسن قطعه ایی از بهشت است تصور کنید چشمه های آب، رود کارون، تپه های سرسبز، درختان زیبا، و گوناگون  در یک جا جمع شده اند. با دیدن این همه زیبایی چشمانتان را چند بار باز و بسته می کنید باور نمیکنید همه ی این زیبایی ها یک جا جمع شده است. 

در دشت سوسن روستا پلکانی با معماری تاریخی و سنتی وجود دارد که اگر می خواهید آن را ببینید باید با قایق از رودخانه عبور کنید.

تفریحات دشت سوسن

در دشت سوسن امکاناتی قرار دارد که شما لذت بیشتر ببرید. شما می توانید در این دشت قایق سواری کنید، ماهیگیری کنید و یا از سوژه های بی نظیر منطقه عکاسی کنید.

بهترین زمان رفتن به دشت سوسن

با توجه به شرایط و اقلیم منطقه بهترین زمان سفر فصل بهار است.