تور آبشار شیوند | پاییز 1402 | اطلاعات کامل سفر - گیلار

تور آبشار شیوند

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور آبشار شیوند

تور آبشار شیوند،یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی استان خوزستان است که در شهرستان ایذه واقع شده است. شیوند  روستایی با همین نام در بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه است که در ساحل غربی دریاچه سد کارون ۳ واقع شده و طبیعت زیبا و منحصربفردی دارد.

 برای رفتن به شیوند هیچ جاده ای وجود ندارد چرا که با احداث سد کارون ۳ راه های روستایی این منطقه زیر آب رفت و تنها از طریق دریاچه سد می توان به روستای شیوند رسید.

آبشار شیوند از رشته کوه های منگشت سرچشمه میگیرد و مرتفع ترین آبشار استان خوزستان است. اطراف آبشار را  گل های نرگس و شقایق و درختان بلوط، گردو، انار، انگور، کیکم، انجیر و همچنین گیاهان دارویی پونه و کتیرا احاطه کرده است.

جانوران زیادی در این منطقه زیست میکنند جانورانی همچون کبک، سنجاب، خرگوش، گرگ، شغال، خرس قهوه ایی، بز کوهی، قوچ، میش، گراز، روباه و... البته یادمان باشد نباید به هیچ عنوان صدمه ایی به حیوانات این منطقه بزنیم.

بهترین زمان برای رفتن به آبشار شیوند

همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد آبشار شیوند در استان خوزستان قرار دارد و بهترین زمان برای رفتن به این منطقه از اواسط پاییز تا اواسط بهار است.

گیلار همواره تور آبشار شیوند را برای دوستداران به خوبی اجرا می کند و لحظات به یاد ماندنی را برای همسفرانش رقم می زند شما هم میتوانید همراه ما باشید.