تور رفتینگ| پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور رفتینگ

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور رفتینگ

رفتینگ یکی از مهیج ترین تور های مسافرتی محسوب می شود. اگر اهل هیجان و تنوع نیستید و ترجیح می دهید روتین خود را دنبال کنید و تکرار و تکرار و تکرار رفتینگ را به شما توصیه نمی کنم اما اگر به دنبال تجربه های جدید و جذاب و ترشح آدرنالین  هستید به شدت رفتینگ مناسب شماست.

 

رفتینگ چیست؟

رفتینگ در واقع نوعی ورزش قایق سواری بر روی رود های خروشان است. این ورزش را میشود گروهی و یا انفرادی انجام داد اما به صورت گروهی مهیج تر است و طرفداران بیشتری دارد. اینک چند مورد از بهترین رفتینگ های ایران را بیشتر بشناسیم با گیلار همراه باشید.

 

رفتینگ ارمند

ارمند یکی از رودخانه های مشهور استان چهارمحال بختیاری است که طرفداران و علاقمندان رفتینگ حتی یکبار هم که شده به آنجا رفته اند. طول ارمند چیزی حدود 20 کیلومتر است و قایق سواران چیزی حدود 3 تا 5 ساعت زمان نیاز دارند که نهایت لذت را از قایق سواری و دیدن طبیعت بکر ببرند نام دیگر ارمند رود، کارون علیاست.در واقع همان رودخانه کارون است اما چون در روستای ارمند قرار گرفته به ارمند رود مشهور شده است.

رفتینگ چالوس 

رفتینگ چالوس همان رفتینگ کرج است که در همه ی روزهای سال اجرا می شود و به دلیل نزدیک بودن به تهران طرفداران زیادی دارد. آب این منطقه قدری نا آرام است بنابراین ایمنی را فراموش نکنید.

رفتینگ زاینده رود

زاینده رود بزرگترین رودخانه مرکزی ایران است که سرچشمه آن از کوه های زاگرس آغاز می شود و در نهایت پس از طی کردن 200 کیلومتر به مرداب گاوخونی می ریزد. قایق سواری در زاینده رود نسبت به جاهای دیگر قیمت مناسب تری دارد و آب آن قدری آرام تر است به همین دلیل طرفداران بیشتری دارد. کسانی که برای رفتینگ به زاینده رود میروند 3 مسیر در پیش روی آن هاست. 1- پل زمان خان تا پل چلوان: این مسیر با 3 کیلومتر مسافت کوتاه ترین مسیر است پیمایش آن چیزی حدود 30 دقیقه طول میکشد. 2- بابا پیر  احمد تا پل زمان خان: این مسیر حدود 8 کیلومتر مسافت دارد و پیمایش آن حدود 1/5 ساعت به طول می انجامد. 3- روستای سودجان تا پل زمان خان: طولانی ترین مسیر رفتینگ زاینده رود این مسیر است با 17 کیلومتر مسافت و پیمایش حدود 5 ساعت البته در طول مسیر دو توقف در پیش دارید.

بهترین زمان رفتینگ

بهترین زمان برای قایق سواری بر رود های خروشان فصل بهار و تابستان است البته در برخی از ماه ها مانند خرداد رود ها پر آب ترند و رفتینگ لذت بخش تر.

 

گیلار مفتخر است هر ساله تور رفتینگ را برای علاقمندان به خوبی اجرا می کند و لحظات شاد و به یاد ماندنی را برای همسفرانش رقم می زند شما هم میتوانید همراه ما باشید.