تور قلعه رودخان | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور قلعه رودخان

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور قلعه رودخان

قلعه رودخان بزرگ‌ترین قلعه آجری ایران، در استان گیلان و در 25 کیلومتری جنوب غربی شهرستان فومن واقع شده است. از تهران حدود 4 ساعت زمان لازم دارید تا به شهرستان فومن برسید؛ بعد از آن تقریبا 20 دقیقه از جاده زیبا و جنگلی فومن به قلعه‌رودخان عبور خواهید کرد. این قلعه درست بالای ارتفاعات فومن قرار دارد و برای رسیدن به آن باید هزار پله را بپیمایید.احتمالا شما هم قلعه‌های زیادی در گوشه و کنار ایران دیده‌اید؛ اما اغلب این قلعه‌ها از بین رفته‌اند و چیزی از آن‌ها باقی نمانده است. قلعه‌رودخان، برخلاف سایر قلعه‌‌های ایران در منطقه جنگلی واقع شده است و با به‌کارگیری مصالح مرغوب با گذشت سال‌ها از گزند باد و باران در امان مانده است. این قلعه یکی از شاهکاراهای معماری است که نشان از هوش معماران ساسانی دارد. هم‌چنین با داشتن دیوارهایی به ارتفاع 500 متر و 65 برج و بارو یکی از عظیم‌ترین قلعه‌هاست.قلعه رودخان به خاطر داشتن پله‌های زیاد، به قلعه هزار پله نیز معروف است.

 

بهترین زمان برای رفتن به قلعه رودخان

قلعه رودخان جاذبه ایی برای تمام فصول است. و در هر فصلی زیبایی منحصر بفردی دارد که شما را به وجد می آورد. اما در زمستان رفتن به قلعه قدر ی دشوار می شود  پس بهتر است در فصل های دیگر سال به قلعه رود خان بروید.

 

گیلار هر ساله تور قلعه رودخان را به خوبی اجرا میکند و لحظات شاد و مفرحی را برای همسفرانش رقم می زند. شما نیز می توانید به مجموعه بزرگ گیلار بپیوندید  و با ما همراه باشید.