تور شمال گردی | پاییز 1402 |قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور شمال گردی

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور شمال گردی 

شمال ایران از جمله مناطقی است که جای جای آن پر از جاذبه های دیدنی و جذاب است. فاصله کم شمال با تهران سبب

محبوبیت بیش از حد آن شده است. مناطق شمالی چهار فصل هستند یعنی در هر چهار فصل می شود به بعضی از مناطق آن رفت. اگر با جاذبه های شمال ایران زیاد آشنایی ندارید به شما پیشنهاد میدهم که تا آخر این مطلب با گیلار همراه باشید.

 

ترکمن صحرا

در سرزمینمان ایران ، ترکمن صحرا در شمال شرقی کشور، قسمت وسیعی از استان‌های گلستان و خراسان شمالی را در بر می‌گیرد. این منطقه از غرب به دریای خزر و بندر گز، از شمال به جمهوری ترکمنستان، از شرق به خراسان شمالی و منطقه نیمه‌خشک بجنورد و از جنوب به کوه‌پایه‌های جنگلی البرز شمالی محدود می‌شود. ارتفاع این جلگه فراخ، از جنوب به شمال و از شرق به غرب، در امتداد شبکه آب رودهای منتهی به خزر، کاهش می‌یابد. طول این دشت نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر و عرض آن در قسمت‌های مختلف، متفاوت است. از برجسته‌ترین شهرهای ترکمن صحرا می‌توان به شهرهای بندر ترکمن، آق قلا، گنبد کاووس، سیمین‌شهر، داشلی برون، نگین شهر، مراوه تپه، کلاله و گرگان اشاره کرد. ترکمن صحرا جاذبه های دیدنی بی شماری دارد که هر کدام از آن ها چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند.

ماسال

ماسال بهشتی بی مثال است که همانند تکه ایی از بهشت در قسمت شمال کشور خود نمایی میکند. اگر به دنبال چند روز زندگی به دور از هیاهو و با آرامش هستید ماسال می تواند بهترین گزینه باشد. ماسال یکی از محبوبترین شهرهای گردشگری در شمال کشور است.

فیلبند

فیلبند نام روستایی در فیروزکوه است که در ارتفاعات قرار دارد. اگر شانس با شما یار باشد زمانی که در فیلبند هستید ابر تشکیل شود در این زمان شما احساس میکنید که در میان ابر ها محصور شده اید و بسیار حس دلنشینی خواهد بود.

مرداب های هسل و سراوان

مرداب هسل در استان مازندران قرار دارد. رفتن به مرداب هسل قدری همت میخواهد زیرا از یک مسیری به بعد احتیاج به پیاده روی دراد اما به شما قول میدهم زمانی که به مرداب هسل برسید تمام خستگی راه از تنتان بیرون برود یکی از ویژگی های بی نظیر هسل این است که در هر فصلی به یک رنگ در می آید.

یکی دیگر از مرداب های زیبای شمال کشور مرداب سراوان است که در پارک جنگلی سراوان قرار دارد و بسیار چشم نواز است.

جاذبه هایی که در مورد آن ها توضیحات مختصری ارائه شد تنها چند نمونه از زیبایی ها و جاذبه های شمال کشور است.

 

گیلار هر ساله تور شمال گردی را برای دوست داران طبیعت به خوبی اجرا میکند و لحظات ماندگار و به یاد ماندنی را برای علاقمندان رقم می زند، شما هم می توانید به مجموعه بزرگ گیلار بپیوندید و با ما همراه شوید.