کوله یک روزه و کاربرد آن

شما هم امتیاز بدهید!

در برنامه های یک روزه بهتر است سبک سفر کنیم تا در طول روز انرژی خود را صرف حمل کوله سنگین نکنیم و زود احساس خستگی نکنیم. برای سفر های یک روزه بهتر است از کوله های یک روزه استفاده کنید. و وسایل ضروری و مورد نیاز خود را داخل آن قرار دهید.گیلار در این مطلب قصد دارد نکاتی را درباره ی کوله پشتی با شما در میان بگذارد پس با ما همراه باشید.

سبک سفر کنیم

 

همیشه به همسفران تاکید میکنم که حدالامکان سبک سفر کنید. مخصوصا در تور های پیمایشی و تور های یک روزه که انرژی زیادی را از مسافر می گیرد. 

اگر کوله ایی که دارید بزرگ باشد وسوسه می شوید که وسایل بیشتری را داخل آن قرار دهید که شاید هم آن چنان ضرورتی نداشته باشد. بنابراین اندازه ی کوله ایی که انتخاب می کنید مهم است. 

 

 

نوع فعالیت

 

یکی از مهمترین مسائل در انتخاب کوله پشتی این مسئله است که شما چه نوع سفری در پیش دارید. آیا سفر شما طبیعتگردی است؟غار نوردی است؟ کوهنوردی است؟سنگ نوردی است؟ و یا دوچرخه سواریست؟

کوله مناسب برای هر کدام از این سفر ها متفاوت است. همیشه به مسافران تاکید میکنیم که برای سفر های چند روزه یک کوله یک روزه هم همراه داشته باشید. برای گشت های روزانه لوازمی که در طول روز به آن ها نیاز پیدا میکنید را درون کوله قرار میدهید و حمل آن نیز خیلی راحت است.

 

لوازم ضروری

 

برخی از لوازم برای همه افراد به طور یکسان ضروری هستند و باید همراه داشته باشند مانند کفش مناسب، برای شب مانی ها کیسه خواب، برای روزهای بارانی پانچو. اما برخی از لوازم ضروی برای افراد متفاوت اند برای مثال برای کسانی که حساس هستند حتما توصیه میکنیم برای سفر های چند روزه ملحفه همراه داشته باشند. اما برای کسانی که حساس نیستند و مشکلی با لوازم خواب اقامتگاه و یا هتل ندارند توصیه نمی شود.

نتیجه میگیریم که خود مسافر باید با توجه به نیاز هایش لیست لوازم ضروری را برای خود آماده کند. این را نباید فراموش کنیم که لوازم ضروری برای سفر های یک روزه با سفر های چند روزه متفاوت است.

 

گیلار مجری مستقیم تورهای یک روزه و تورهای چند روزه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تورها شما می توانید به وب سایت گیلار مراجعه کنید و یا با شماره موبایل 09107444403 (مدیر تورهای طبیعتگردی) تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط:

 

فلاسک و قمقمه مناسب سفر چه ویژگی هایی دارند؟

دوربین عکاسی مناسب طبیعت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

چرا باید در سفر کارت شناسایی همراه داشته باشیم؟

چه نوع ظروفی برای مسافرت مناسب است؟

موارد استفاده ملحفه در سفر

وسایل مورد نیاز برای مسافرت

ویژگی های عینک آفتابی مناسب



1402/08/15 | کد مطلب: 201
برچسب‌ها: نکات آموزشی
تحریریه گیلار

عاشق سفر ، تولید محتوا


ادامه دارد...
  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل